Gul persille-humus - opskrift

Acai-smoothiebowl med skønne toppings – opskrift

{ Glutenfri, laktosefri & sukkerfri }

Inspiration til en sund morgenmadsbooster med acai. Acai er et violet bær, der er springfyldt med antioxidanter samt alle de gode næringsstoffer, og så smager acai a la brombær med en eftersmag af chokolade. Du kan både få acai i pulverform, som jeg bruger i denne opskrift, eller som tørrede bær, der er skønt som topping ♥♥♥

Acai-bærret er en form for “superfood”. Der findes et lang række skønne superfoods, herunder Wheatgrass, Super BOOSTER (indeholder bl.a. acai), Spirulina og Barley grass. Disse fire typer af grønne superfoods er næringstætte, naturlige nutrient-kilder. Læs meget mere om grønne superfoods lige her; “HELSETIP #3 – grønne superfoods“.

Billede 25-09-2014 18.22.22

Acai-smoothiebowl med toppings

Én portion

Ingredienser

Alle ingredienserne køres i en blender. Brug skønne toppings efter eget valg.

“Smoothiebowls” er blot smoothies i en skål :-) Du kan også prøve en jordbær-smoothiebowl eller en proteinrig kokos-smoothiebowl. Der er nogle gode grundregler i forhold til sammensætning af smoothies; Tjek bloggens store SMOOTHIE-GUIDE ud!


Følg Cathrineyoga.dk på hhv. FacebookInstagram, Pinterest & Bloglovin'. Vi ses! ♥♥♥ CATHRINEYOGA_SIGNATUR
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Gul persille-humus - opskrift