Avokadosalat med sort quinoa - opskrift

Nærende jordbærsmoothie – opskrift

smoothie

En jordbær- og hindbærsmoothie min absolutte yndlings. Den er cremet, simpel, nærings- og fiberrig, og så er den iskold! Jeg sørger altid for, at smoothien indeholder fedt, protein samt frisk/frost frugt og/eller grønsager. Der er et par gode grundregler, når vi taler smoothies (læs: SMOOTHIE-GUIDE).

JEG BRUGER OLIE I ALLE MINE SMOOTHIES – HVORFOR? Det er en god idé at komme 1-2 spiseskefulde koldpresset olie i en portion smoothie, da olien sikrer optagelsen af visse vitaminer og mineraler. Koldpresset olie er desuden god næring for krop og hjerne – og sørger for, at blodsukkeret ikke stiger uhensigtsmæssigt. 

Herhjemme starter mine morgener altid med et sundt boost enten i form af proteingrød, smoothies, luftige morgenboller (glutenfrie) eller sunde pandekager. Jeg er samlet alle opskrifterne i 10 sunde og nærende morgenmads-opskrifter ♥♥♥

Skærmbillede 2014-11-13 kl. 15.50.27

Nærende jordbærsmoothie

3 glas  

Ingredienser

*Du kan også lave din egen mandeldrik: Hjemmelavet mandeldrik.

Alt blendes sammen i en blender og serveres i glas.


Følg Cathrineyoga.dk på hhv. FacebookInstagram, Pinterest & Bloglovin'. Vi ses! ♥♥♥ CATHRINEYOGA_SIGNATUR
   

5 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Avokadosalat med sort quinoa - opskrift