5 gode grunde til at spise byggræs

Nærende jordbærsmoothie – opskrift

Denne boostende hindbær- og jordbærsmoothie er min absolutte yndlings og tager 2 minutter at bikse sammen! Den er cremet samt nærings- og fiberrig! Herhjemme starter mine morgener altid med et sundt boost enten i form af proteingrød, smoothiesluftige morgenboller (glutenfrie) eller sunde pandekager ♥

MORGENRITUALER - en god start på dagen - Cathrineyoga.dk - 3 (1)MORGENRITUALER - en god start på dagen - Cathrineyoga.dk - 5 (1)

Nærende jordbærsmoothie

2 glas  

Ingredienser

*Du kan også lave din egen mandeldrik: Hjemmelavet mandeldrik.

Alt blendes sammen i en blender og serveres i glas.

Tilmeld dig gerne nyhedsbrevet for Cathrineyoga.dk lige her. Modtag hver måned én mail sprængfyldt med sunde opskrifter samt helse-, yoga- og rejsetips ♥ Du kan også følge med på de sociale medier. På bloggens Facebookside deles dagens blogindlæg med 15.000+ følgere, på Instagram (@cathrineyoga) vil du blive inspireret ‘behind the scene‘, og på Bloglovin’ får du dagens blogindlæg direkte! Tøv ikke med at kommentere eller stille spørgsmål i kommentarfeltet ♥

Namasté, 

Cathrine 

   

5 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

5 gode grunde til at spise byggræs