5 gode grunde til at spise byggræs

Nærende jordbærsmoothie – opskrift

Denne boostende hindbær- og jordbærsmoothie er min absolutte yndlings og tager 2 minutter at bikse sammen! Den er cremet samt nærings- og fiberrig! Herhjemme starter mine morgener altid med et sundt boost enten i form af proteingrød, smoothies, luftige morgenboller (glutenfrie) eller sunde pandekager. Du kan finde alle opskrifterne i opskriftindex’erne for hhv. VEGANSK eller ALLE OPSKRIFTER 

MORGENRITUALER - en god start på dagen - Cathrineyoga.dk - 3 (1)MORGENRITUALER - en god start på dagen - Cathrineyoga.dk - 5 (1)

Nærende jordbærsmoothie

2 glas  

Ingredienser

*Du kan også lave din egen mandeldrik: Hjemmelavet mandeldrik.

Alt blendes sammen i en blender og serveres i glas.

Tilmeld dig også hjertens gerne nyhedsbrevet for Cathrineyoga.dk (TILMELD DIG HER) – modtag hver søndag én mail sprængfyldt med sunde opskrifter, helse, yoga og overraskelser.

Namasté, 

Cathrine

Facebook • Instagram • Bloglovin’ 


   

5 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

5 gode grunde til at spise byggræs