4 ALTERNATIVER TIL KOMÆLK

Frisk mango-chutney med tortillachips – opskrift

Frisk mango-chutney Cathrineyoga

Denne festlige snackanretning er særdeles god som en velkomstsnack, hvis du skal have gæster, eller hvis du gerne vil snack’e sundt til en god film lørdagaften ♥♥♥

Mango-chutneyen er frisk og “sprød” med en god sur- og sød-smag fra mango, æble, peberfrugt og en simpel dressing. Dressingen er lavet på en god olivenolie og æblecidereddike, der tilhører kroppen gode fedtstoffer og er blodsukkerstabiliserende. Chutneyen er skøn sammen med glutenfrie tortillachips, som tilbehør til aftensmad eller som dip ovenpå glutenfrie gulerodsboller.

Frisk mango-chutney Cathrineyoga 2

Frisk mango-chutney

Én stor skål 

Ingredienser

Udskær mango, peberfrugt, æble, rødløg, forårsløg og evt. chili i små tern. Lav dressingen og hæld den over :-) Nem og simpelt! ♥♥♥

Jeg bruger dressingen som standart i flere skønne opskrifter. Prøv f.eks. broccolisalat:

Fødselsdagsmiddag-31-680x907

{Skøn broccolisalat med æblecidereddike}

Tilmeld dig også hjertens gerne nyhedsbrevet for Cathrineyoga.dk (TILMELD DIG HER) – modtag hver søndag én mail sprængfyldt med sunde opskrifter, helse, yoga og overraskelser.

Namasté, 

Cathrine

Facebook • Instagram • Bloglovin’ 


   

2 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

4 ALTERNATIVER TIL KOMÆLK