4 ALTERNATIVER TIL KOMÆLK

Frisk mango-chutney med tortillachips – opskrift

Frisk mango-chutney Cathrineyoga

Denne festlige snackanretning er særdeles god som en velkomstsnack, hvis du skal have gæster, eller hvis du gerne vil snack’e sundt til en god film lørdagaften ♥♥♥

Mango-chutneyen er frisk og “sprød” med en god sur- og sød-smag fra mango, æble, peberfrugt og en simpel dressing. Dressingen er lavet på en god olivenolie og æblecidereddike, der tilhører kroppen gode fedtstoffer og er blodsukkerstabiliserende. Chutneyen er skøn sammen med glutenfrie tortillachips, som tilbehør til aftensmad eller som dip ovenpå glutenfrie gulerodsboller.

Frisk mango-chutney Cathrineyoga 2

Frisk mango-chutney

Én stor skål 

Ingredienser

Udskær mango, peberfrugt, æble, rødløg, forårsløg og evt. chili i små tern. Lav dressingen og hæld den over :-) Nem og simpelt! ♥♥♥

Jeg bruger dressingen som standart i flere skønne opskrifter. Prøv f.eks. quinoasalat med grønne proteiner, broccolisalat og avokadosalat med sort quinoa (se opskrifterne nedenfor).

Avokadosalat med sort

{Avokadosalat med sort quinoa}

Quinoa

{Quinoasalat med grønne proteiner}

Fødselsdagsmiddag-31-680x907

{Skøn broccolisalat med æblecidereddike}


• ❖ • Følg med på de sociale medier: Facebook • Instagram • Pinterest • Bloglovin' ♥ Namasté, Cathrine Koefoed - Cathrineyoga.dk
   

2 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

4 ALTERNATIVER TIL KOMÆLK