Sund og stærk med yoga

Yang Yogabogen af Cathrine Koefoed

Find din indre og ydre styrke med yoga! Yang Yogabogen inviterer dig til at prioritere flere nydelsesfulde stunder i dit eget selskab. Bogen er et kærligt startskud til dig, der drømmer om en positiv og selvkærlig forandring i dit liv.

Glæd dig til at mærke yang yogaens gavnlige effekter og til at få et kærligere syn på dig selv. Yang yoga træner og styrker muskler, sener og led og skærper din koncentrations- og balanceevne. Du vil øge dit energiniveau og styrke din kropsbevidsthed. Træd op på yogamåtten, og mærk puls, varme og power strømme rundt i kroppen, mens du får sved på panden. Alle kan være med – uanset om du er ny eller øvet på yogamåtten.

Bliv klogere på yogateorien, når vi dykker ned i både menneske- og energikroppen og i yogafilosofien. Fordyb dig i de 28 yang yogastillinger, som alle er nøje beskrevet og illustreret med billeder. Kickstart din yogapraksis, og nyd de mere end 20 yang yogaprogrammer, som er designet og visualiseret, så du selv nemt kan praktisere dem på yogamåtten.

Må bogen være en kærlig reminder om, at det altid er en god idé at sætte sig selv først. Du er nemlig vigtig! 🫶

Udgivelsesdato: 16. nov. 2022

Vejledende udsalgspris: 299 kr.

Forsalg: Spar 20% på Yang Yogabogen ved forudbestilling frem til 15. nov. 2022 (eller op til 1.000 bøger). Få en signeret udgave med en personlig hilsen til dig eller en, du har kær ♥️

Yang Yogabogen - Sund og stærk med yoga

Om forfatteren

Cathrine Koefoed

Mit navn er Cathrine Koefoed – og jeg er din personlige yogalærer. Jeg er kvinden bag Cathrineyoga.dk – Danmarks største yogaunivers, som inspirerer over 100.000 månedlige læsere. Jeg er uddannet inden for yin, yang, gravid, hatha & vinyasa yoga (siden 2013) samt mindfulness- og meditationslærer. Oven i dét har jeg en HA(psyk.) fra CBS.

Jeg glæder mig til at dele yang yogaens fantastiske univers med dig. Yang yoga er den energifyldte, dynamiske og styrkende yogaform. Med yang yoga får du en opløftende yogapraksis, hvor du styrker og strækker hele kroppen. Kroppen har brug for at blive aktiveret for at opretholde sin styrke, smidighed og sundhed et helt liv igennem – og det er aldrig for sent at starte med at praktisere yoga. Derfor håber jeg, at du vil bruge Yang Yogabogen i din hverdag – og tage endnu flere selvkærlige valg, som kan understøtte din indre og ydre sundhed.

Du mærker det nok: at jeg er SÅ stolt over denne yogabog, netop fordi den er så brugbar! Og jeg ønsker af hele mit hjerte, at Yang Yogabogen vil invitere til flere nydelsesfulde stunder i dit eget unikke selskab.

Jeg glæder mig til at tage dig med på opdagelse i yang yogaens magiske univers. Rigtig god læselyst og god fornøjelse på yogamåtten.

Namasté
Cathrine ♥️

Nytårs Yogaevent

Hvad er yang yoga?

Har du brug for et selvkærligt energiboost?

Så er yang yoga måske netop dét element, du mangler i din hverdag.

Yang yoga er betegnelsen for den mere energifyldte, dynamiske og styrkende form for yoga, som jeg vil introducere dig for i denne bog.

I dag er yoga blevet både moderne og populært at gå til som træningsform, og dét er med god grund: Yoga træner dine muskler, din koncentrations- og balanceevne, øger dit energiniveau og styrker din generelle kropsbevidsthed – og du vil opleve, at yoga giver dig et kærligere syn på dig selv.

Yang yoga er en styrkende og energifuld yogapraksis, som består af en række yogastillinger, som styrker kroppens muskler, sener og led. Yang yogastillingerne er kendetegnet ved at være siddende og stående, og de giver dig glød i kinderne. Mens yin yogaen er det blide, beroligende og afspændende, er yang yogaen i højere grad det aktive, styrkende og opspændende. Du vil opleve, at yang yoga øger din puls, mens du træner din krop og dit sind. Stillingerne holdes ofte i 5-10 vejrtrækninger, hvor kroppens store og små muskelgrupper aktiveres.

I Yang Yogabogen giver jeg dig al den teoretiske viden, der ligger til grund for yang yoga som praksis. Jeg fortæller dig om, hvilken effekt yang yogaen har på din krop, men også hvorfor den er effektfuld for sindet samt for den generelle balance, der er i dig.

Anmeldelser

Hør, hvordan min seneste yogabog blev modtaget

Skøn bog, som jeg har foræret min datter – tænker, at du også kan inspirere hende.

- Annie H. (Yin Yogabogen)

”Jeg læser SÅ mange bøger, også om yoga. Din yin yoga bog er til dato, og uden sammenligning, den lækreste jeg har haft i hænderne. Lækre illustrationer, overskuelige skemaer og forklaringer. Wow, hvor er jeg glad for, jeg købte den! Mange tak!”

- Hanne L. (Yin Yogabogen)

Jeg har modtaget mit eksemplar i dag, og den er virkelig lækkert udført. Elsker din signering – har taget ordene til mig og føler, at jeg har fået en superpersonlig bog. Overskueligt supplement til alle videoerne i appen. Med den bliver det virkelig nemt at finde lige de stillinger, jeg behøver til at fikse ditten og datten. Kun ét minus: Den er ikke tyk nok til at fungere som yogablok (det er bare for sjov).

- Helle D. (Yin Yogabogen)

”Har modtaget min. Tak, fordi du har givet dig tid til at skrive en hilsen i den. Wauw, den er SÅ flot og dejligt med mange billeder. Glæder mig til at kigge mere i den her i weekenden.”

- Lene S. (Yin Yogabogen)

Hentede den torsdag, den er virkelig god … Er meget glad for den og tror, jeg kommer til at bruge den meget til min undervisning. Supergode forklaringer. TAK!

- Henriette L. (Yin Yogabogen)

”Det er den fineste bog, jeg nogensinde har købt! Tak for dig!”

- Kamilla J. (Yin Yogabogen)

”Modtog bogen i går og den får absolut fem hjerter. Der er allerede læst godt i den. Er allerede SÅ glad for den og har faktisk den sidste uge brugt de 3 morgen-yogastillinger, da jeg fandt dem i din app. Jeg er blevet SÅ glad for yoga.”

- Karina H. (Yin Yogabogen)

TAK for din smukke bog, som jeg modtog i går. Bogen er velskrevet og med rigtig brugbare øvelser og hjælpsomme strategier. TAK, Cathrine.

- Lone U. (Yin Yogabogen)

”Den er helt igennem fantastisk. Varmeste anbefaling fra mig.”

-

Yang Yogabogen - Sund og stærk med yoga

6 selvkærlige grunde til at dyrke yoga

Yang yoga hjælper dig med at:

  1. at træne og tone dine muskler.
  2. at give dig et energiboost.
  3. at træne din koncentrationsevne.
  4. at skabe kontakt til dit åndedræt.
  5. at styrke din balanceevne.
  6. at øge din kropsbevidsthed – og elske dig selv, præcis som du er 🫶