Pranayama yin

Cathrine Yoga

Start din selvkærlige rejse!

Bliv medlem af yogaklubben - og få adgang til alle yogavideoerne.

Beskrivelse

Træk vejret helt nede i maven og kom ned i gear. Yogaklassen består af en række åndedrætsstyrkende yin yogastillinger, der stimulerer Lunge- og Tyktarmsmeridianerne, som flyder langs armene og ved skulderbladene. Yogaklassen har fokus på pranayama, som betyder åndedrætskontrol eller -udvidelse. Yogastillingerne vil gøre dig mere rolig, glad og positiv - og hjælpe dig til at give slip på sorg og triste tanker. Mærk en dyb kærlighed til dig selv, mens du styrker dit immunforsvar og din vejrtrækning.

Kommentarer

6 responses to “Pranayama yin

  1. Ryet Myren siger:

    Dette er min favorit ❤️

  2. Anne Mette K. Nielsen siger:

    Valgt denne session, fordi jeg mærker en truende forkølelse og vågnede med stærk hovedpine hertil morgen. Den er nu væk 😚😍 Taknemmelig ❗️at jeg så blidt kan stimulere immunforsvaret 🙌💕

  3. Jane Sinding siger:

    Bruger meget yin pt da jeg er plaget af senfølger efter corona. Denne er bare fantastisk til at lindre den bælte følelse jeg har over brystkassen 🙏 og så er den så skøn til ryg og nakke ❤️

  4. Christina Skovholm siger:

    Dejligt at mærke selvkærligheden, positiviteten og glæden komme over sig samt med roen. Jeg har meget gavn af dine yin klasser efter en stress-sygemelding. Tak for dit univers!

  5. Anna Mæng Bonde siger:

    Super god til bachelor-spænding i ryggen 🙂

  6. Jette Keilberg siger:

    Det er min bedste start på morgenen 🧘‍♀️🙏🦋💚

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Kategorier